dinsdag 23 november 2010

Vrolijk verjaardagskaartje

Een vrolijk verjaardagskaartje gemaakt voor mijn oppaskindje (nou kindje ze wordt alweer 11 jaar). Met dit kaartje doe ik ook mee bij Friday Sketchers


Het papier had ik nog op tafel liggen van de vorige kaart en is van My Minds Eye Magnolia. Welk stempeltje ik heb gebruikt weet ik niet het afdrukje heb ik gekregen. De bloemen heb ik uit het designpapier geknipt en met 3D foam opgeplakt. Nog wat plakparels, blaadjes en een chipboardbloem. Ingekleurd met derwentpotloden.

Ik ga nog even een blogrondje doen kijken wat jullie weer voor moois gemaakt hebben.
Groetjes en een fijne avond verder,
Marijke

4 opmerkingen:

Tinie zei

Hallo, wat een prachtige kaart is dit geworden, leuk om zo bij elkaar te kijken he!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Heel mooi en vrolijk kaartje. Perfect voor een verjaardag.

Groetjes,
Myriam

Patricia zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje Marijke.
De kleurencombinatie vind ik erg mooi. Leuk dat je de bloemen hebt uitgeknipt. Fijne avond. Groetjes Patricia

Stefanie zei

Gefeliciteerd met je kaartje. Echt een mooie, vooral de kleuren vind ik prachtig. Jammer dat je niet weet wat het voor een stempel is, te schattig.

Groetjes,
Stefanie