donderdag 27 januari 2011

Mijn eerste mannenkaart!!

Eindelijk eens een mannenkaart gemaakt. Broerlief is dit weekend jarig en heb daar maar eens een kaart voor gemaakt. De sketch zal wel bekent zijn, die is van Create4Fun, het papier is van MyMinds Eye "Tango", verder een kalenderpagina van het Internet afgeplukt en kleiner gemaakt. Een stikrand met witte gelpen gemaakt en een label met tekst en lint. Nog wat knopen en touw, brads en rondjes scrappapier uitgeknipt. Mis eigenlijk wel een afdrukje en de bloemetjes enzo, hi,hi. Waarmee versieren jullie de mannenkaart??? Graag wat tips!
Deze kaart doet mee met de challenge van:
Create4Fun sketch
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer,
Marijke

13 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Marijke, de kaart is super mooi geworden.
Zo gemakkelijk is het niet om een mannenkaart te maken. Het is je gelukt om hem zonder afdrukje en bloemetjes toch een volwaardige kaart ervan te maken.
Lieve groetjes Sieta

Ank zei

Goh wat een juiste mannenkaart. Blijft toch lastig, deze is goed gelukt.

groetjes
Ank

UniqueJewelDesigns zei

leuk die kaart!
erg mooi gemaakt!
groetjes Petra

Tinie zei

Ik vind het een super mannen kaart, wil dit weekend ook weer eens proberen!

Groetjes Tinie

Cynthia zei

Hallo Marijke,

Wat een leuke stoere kaart is dit geworden. Zelf heb ik er ook problemen mee om mannenkaarten aan te kleden. Het papier en de stempel gaan dan nog wel maar dan.......Ik vind je knopen er goed bij passen. Veel succes met de challenge.

Groetjes,

Cynthia

Ellen zei

Helemaal geslaagd als mannenkaart, vind ik, door het kleurgebruik, het plaatje en de knopen: leuk! Volgens mij ben je niet de enige die het lastig vindt een mannenkaart te maken, want je die houden nou eenmaal niet zo van al die frutsels en eigenlijk gebruik je die vanuit jezelf ook liever niet.
Tips heb ik eigenlijk niet: stoere kleuren, stoere tekst, daar kom je al een heel eind mee. En maar lekker veel naar anderen kijken!

groetjes, Ellen

Stephanie zei

leuk kaartje weer,

lastig héa mannenkaarten vooral de emblisents
groetjes steph

Tinie zei

Is dit echt je eerste mannenkaart? Meid, je hebt echt mannenkaartentalent!! Wat een stoere kaart!!
Maar er is weinig versiering voor een mannenkaart, hoeft eigenlijk ook niet. Die knopen zijn leuk.
Succes met de challenge.
groetjes Tinie

Ingrid zei

nou ik vind hem erg goed gelukt hoor
ik gebruik ook graag knopen en touw voor mannekaarten. ik vind dat kalendertje van jou ook wel een goede vonst
groetjes ingrid

Sanne zei

Volgens mij heb je geen tips nodig, want ik vind deze kaart meer dan goed geslaagd! Een beetje mannelijk en stoer papier doet eigenlijk al wonderen. Op mannenkaarten gebruik ik vooral knopen of sterren (gemaakt met de Slice). Die doen het altijd goed. Ik gebruik in elk geval geen bloemen.

Liefs Sanne

*mieke* zei

Ik vind je mannenkaart erg goed gelukt hoor...stoer zat!!!
Alvast een fijn weekend.
Groetjes Mieke

Colien zei

Erg leuke kaart, stoer zo met dat papier!
Voor mannenkaarten kies ik knopen en sterren en in plaats van lintjes gebruik ik vaak touw of raffia.

grtz.Colien

Anoniem zei

Deze is ook echt super gaaf en stoer. Een echte jongenskaart. Je broer zal wel blij zijn met zo'n mooie kaart.