woensdag 2 februari 2011

75 jaar jong!

Dit kaartje heb ik voor mijn tante gemaakt. Zij wordt dit weekend 75 jaar! Ze houd wel van een grapje en daarom heb ik dit geweldig digi afdrukje gebruikt. Het afdrukje is van Justinkllined en te vinden bij de Wrinklies en is ingekleurd met derwentpotloden. Het papier is van een Pretty Paper bloc " Old Fashion Christmas "maar ook goed te gebruiken voor een gewone kaart. De sketch is van Friday Sketchers, alle papier is bewerkt met de distresser en beïnkt met vintage photo distress inkt. Verder een kantje, parels, zelfgemaakte bloemen, blaadjes, vlinder en wat tekst stempels gebruikt.
De huishouding is gedaan en nu ga ik lekker nog even een uurtje fröbelen,
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer,
Marijke

11 opmerkingen:

Ingrid zei

het is een mooi kaartje geworden. en wat een gave digistamp heb je gebruikt
groetjes ingrid

Tinie zei

Deze is geweldig!! Wat een leuke digi is dit, en ook mooi papier.
groetjes Tinie

Cynthia zei

Hallo Marijke,

Wat een geweldig grappig kaartje is dit. Heel erg leuk.

Groetjes,

CYnthia

Sieta zei

Hoi hoi, oooo wat een toepasselijke kaart is dit. Ik vind hem helemaal geweldig.
Trouwens hij is ook heel mooi gemaakt.
Lieve groetjes Sieta

Tinie zei

Wat een geweldige kaart!!! Hij is helemaal top!!

Groetjes Tinie

Gea zei

Leuk he die rare stempels. Kan ik me helemaal in vinden mooi hoor gr Gea

Sanne zei

Hihi, deze is echt leuk! Grappig afdrukje! Ook leuk voor een Sarah, haha. Ik zie dat het afdrukken van teksten jullie al goed afgaat, mooi!

Liefs Sanne

*mieke* zei

Wat een mooie kaart met een hele toepasselijk stempel!Je tante is er vast ontzettend blij mee!
Groetjes Mieke

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuk kaartje Marijke. Ik hoop niet dat je tante er zo uitziet.
Mooi ingekleurd met de Derwen potloden. Ik heb ze ook nog liggen, maar denk erover om ze te verkopen.
Groetjes Lida

Helen zei

Deze afdruk is heel grappig..... Mooi kaartje gemaakt. Groetjes Helen

Ellen zei

Ik moest gelijk lachen toen ik het kaartje (met de uitleg erbij) zag! Helemaal leuk.
En niet te vergeten een fraaie uitvoering. Super!

groetjes, Ellen