zondag 20 maart 2011

Je bent een kanjer.....


Dit model kaartje had ik laatst in een oude Hobby Handig zien staan en dacht die ga ik maken met een magnoliaatje. Het is een soort tag/kaart. Toch wel mooi hoe zo'n wit afdrukje tot leven komt door het in te kleuren. Ben wel even bezig geweest met de kaart voordat hij helemaal naar mijn zin was. Het versieren, de bloementoefjes e.d. heb ik geloof ik wel 10 keer veranderd, ha,ha.

Het papier is van Pretty Paper Bloc "Vintage Pink/beige. Wat heb ik nog meer gebruikt: distress inkt 'Vintage Photo", hoekpons, distresser, lintjes, kant, parels, roosjes, vlinders, blaadjeslint, stickels........... Nog een tekststempel van Marianne Design.
Op de vlinders, bloem en strikje in het haar van het magnoliaatje heb ik wat stickels gedaan maar dat is haast niet te zien op de foto.

Deze kaart stuur ik in bij de volgende challenges:
Dutch Magnolia Lovers - Kleuren bruin, roze, creme/wit
Just Magnolia - Favorite color combo
Stamp Something - Something Sweet
Nederlands Magnolia Challenge - Tag met magnolia afdrukje


Gisteren zijn wij naar de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch geweest, gezellig, veel gezien, veel gekocht, portemonnee helaas leeg, hadden nog veel meer willen kopen, maar we moeten natuurlijk nog wel wat te wensen overhouden. Eens geprobeerd te kleuren met copicsmarkers, viel niet mee maar wat is dat mooi! Weer iets voor op de wensenlijst zucht..........wordt steeds groter! Wat heb toch veel mogelijkheden om een afdrukje in te kleuren. Chantal wilde graag een workshop Cupcakes versieren volgen en dat hebben we dus gedaan en zie hier het resultaat. Twee konijntjes in een holletje, erg leuk om te doen! Al met al een geslaagde dag. 

Ik zag ook nog bij thuiskomst dat ik met mijn kerstkaart ha,ha, in de top 3 sta  van

Wat een lang bericht is het geworden, het zonnetje schijnt al lekker dus ik ga dadelijk even in de tuin werken en misschien nog wat freubelen met onze nieuw gekochte aanwinsten.

Een hele fijne zondag verder en tot de volgende keer!
Marijke

40 opmerkingen:

Marjan zei

Wow, wat een mooie kaart!! Mooi gedaan, dat stempeltje en wat is er veel te zien op je kaart!!
Mooi cakejes ook en ja... zo'n beurs... HEEL gevaarlijk! is maar goed dat ik er te ver van woon, maar dan heb je weer internetwinkels...:):)

Groetjes, Marjan

Ingrid zei

Superleuk kaartje,en ook heel mooi ingekleurd.
Ik vind het modelletje ook erg leuk.
Leuk he die beurs in Den Bosch, ik ben er ook twee keer geweest en het is inderdaad niet goed voor je portemonee.
Groetjes Ingrid

Cynthia zei

Wat een schitterende kaart. En wat leuk die tag met tekst die je eruit kan halen. Een heel mooi geheel. Tja zo'n beurs is wel heel verleidelijk ha ha. Ben ook alweer druk aan het sparen voor de volgende want er staat nog zoveel op mijn verlanglijstje ha ha. En wat zijn die cupcakes leuk geworden. Een nieuwe hobby erbij?

Groetjes,

Cynthia

chantal zei

hoi marijke
wat een schitterende tag kaart heb je gemaakt
erg leuk
bedankt voor je deelname bij nl magnolia challenges
liefs chantal

Mieke zei

Wat een mooie tag heb je gemaakt. Ziet er top uit.

Ja de KGKD is altijd leuk en gezellig al ben ik dit keer voor het eerst niet geweest.
Ja en hoeveel geld je ook meeneemt, je kunt het altijd wel kwijt. In ieder geval heel veel plezier met je spulletjes.

Groetjes Mieke'

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

*mieke* zei

Wat een mooie kaart en het model is super! Die moet ik onthouden:-) Gefeliciteerd met je top 3 plek en succes met de nieuwe challenges!
Geniet van een mooie zondag...Mieke

Tinie zei

Wowww wat een super mooie kaart, geweldige details en leuke kleuren!!!

Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een super mooie kaart! Prachtig geborduurd! Helemaal top! Gefeliciteerd met de top 3! En die cupcakes zijn ook prachtig!
Groetjes Jolanda.

Yvonne zei

Hoi hoi,
Wat een supermooie kaart zeg!
En hartstikke leuk dat je meedoet aan onze Dutch Magnolia Lovers Challenge!
Groetjes,
Yvonne

Anoniem zei

Wat een prachtig mooi kaartje/tag. Ik vind de kleuren combinatie echt heel mooi en zeker samen met de bloemen, vlinder, pearls en knopen.

Irene zei

ALLES er op/aan is even mooi en die blaadjes uit stof..dat heb ik nog niet eerder gezien, schitterend!! Onze hobby is te gek maar het is echt een aanslag op je bankrekening en al helemaal als je op een beurs bent, maar wel ach zo af en toe moet het toch kunnen??
Gezellige, zonnige zondag..onze tuin is klaar dus nu alles de grond uitkijken en genieten!

Irene

Peggy zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt !
Veel plezier met je nieuwe spullen.
Groetjes Peggy * Mollemieke *

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart/tag is het geworden en wat zien die cup cakes er erg leuk uit.
Groetjes brenda.

Marianne Reijgersberg zei

Wat een mooie tag/kaart is het geworden. Leuk dat jullie een geslaagde dag hebben gehad.
En wensen houden we gelukkig altijd. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
We gaan het zien. En die cupcakes, het bijna zonde om ze op te eten.
Groetjes Marianne

* Üla * zei

Hele mooie en vrolijke tag-kaart, Marijke. Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

Tinie zei

Dit is weer een hele leuke kaart geworden!!Wat is zo’n dag naar Den Bosch toch leuk, dit keer ben ik niet geweest. Maar de volgende keer...
Geniet van je nieuwe spulletjes!
Groetjes Tinie

greet zei

Wat een prachtige kaart! Heerlijk hoeveel inspiratie je soms uit een tijdschrift kan halen. Jullie hebben het erg gezellig gehad in Den Bosch en geniet heelrijk van jullie nieuwe spulletjes! De cupcakes zien er heerlijk uit......

Groetjes Greet

Patricia zei

Marijke WAUW wat een mooie kaart. Ontzettend leuk modelletje zeg...als je het niet erg vindt ga ik deze ook eens maken, echt prachtig!! Groetjes Patricia

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Gefeliciteerd met je top 3!!! Leuk was de beurs he, ik was donderdag geweest. Helaas zie je zoveel leuke dingen dat je moet kiezen. Maar weer sparen voor de volgende beurs:)
groetjes Astrid & Larissa

Anoniem zei

Wat leuk zeg, mooie details ook
Bedankt voor het meedoen aan Nl Magnolia Challenge
Yvonne x

Annemieke zei

Super gave kaart!! k´vind de kleuren erg mooi bij elkaar! gefeliciteerd met de top3!

Groetjes, Annemieke

Janie Printz zei

Beautiful card ... LOVE your coloring & that adorble Tilda.
Hugs, Janie

José zei

Hoooi! Dank voor je lieve bericht op mijn blog. Erg leuk.
Dit is te gek zeg! Vind deze kaart echt super gemaakt! Mooie kleurencombinatie ook!
Groetjes,
Jose

Rianne zei

Erg mooie kaart! En naja na 10x verschuiven is hij in ieder geval goed gelukt ;)

En die cupcakes; geweldig :D

Marlies zei

Gefeliciteerd met je top 3, leuk is dat he! Erge leuke kaart heb je ook gemaakt, zo leuk met de tag erin, en schuiven doe ik ooit een hele dag, het ligt nooit meteen goed. Wat een super leuke cakejes zijn het ook geworden. Dat versieren lijkt me ook leuk om te doen maar ik begin er maar niet aan, kaarten maken kost al genoeg....
groetjes, Marlies

Aartje zei

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je top 3. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en ook de cupcakes zien er goed uit. Krijg er meteen trek van...
Groeten aartje

Christa zei

Wat een mooie tag-kaart !! Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

Helen zei

Wat een leuke kaart. Proficiat met je top 3. Veel plezier met je nieuwe spulletjes (ben dit keer maar niet gegaan).

Ellen zei

Hele gave kaart geworden! Ziet er heel bewerkelijk uit, dus ik kan mij voorstellen dat je wel ff bezig geweest bent, maar het resultaat is super!

groetjes, Ellen

Marijke zei

Gefeliciteerd met je top 3 bij Die Cut Dreams. ook deze keer heb je weer een ontzettend mooie kaart gemaakt. Ben deze keer niet naar de kaartendagen geweest, maar volgende keer ga ik zoooooo veel geld uitgeven...haha.
Groetjes,
Marijke

m@deliefjuh zei

wat ziet dit er super uit zeg! je kaart is schitterend :) je muffins vast heerlijk!

José zei

Heeeee gefeliciteerd met jullie gewonnen hekjesstans bij Madeliefjuh! Leeeeeuk. Gauw iets leuks mee maken he. Veel plezier ermee.
Groetjes, Jose

Irene zei

He geluksvogels, julie hebben de hekjesstans in de dubbele candy gewonnen van Crealies, hartstikke leuk en proficiat!!!

Irene

hennie zei

Hoi Marijke en Chantal, gefeliciteerd met de gewonnen stans. Ik zie dat die wel aan jullie besteed is hoor. Jullie maken er zeker iets moois mee.
Groetjes hennie.

m@deliefjuh zei

Ik wou het vanochtend in mijn berichtje nog niet melden ;) haha maar JULLIE hebben de stans gewonnen :) en ik weet zeker dat ie goed besteed gaat worden!!

groetjes martine

Samira zei

Wat een leuke kaart geworden
alles goed geschoven !!
en je cupcakes zien er ook heerlijk uit :)

Groetjes Samira
(DT-DML)

Unknown zei

Wat een leuke tag hebben jullie gemaakt zeg. Kwam er achter dat ik nog steeds geen volger van jullie was terwijl jullie al een tijd mijn blog volgen, dus daar heb ik eerst eens wat aan gedaan. Bedankt voor al jullie leuke reacties en gefeliciteerd met de gewonnen stans zie ik hierboven!!!!
Groetjes Saskia

Anja zei

Hoi,

Een hele mooie tag is dit.En leuk papier ook.
Bedankt voor het meedoen aan het NMCBlog.

Gr Anja;o)

Natasja Vink zei

Wat een leuke creatie heb je gemaakt. Bedankt voor het mee doen aan onze challenge op het DML blog. Gr. Natasja

Anke zei

Hij is heel mooi geworden.
Leuk dat je ook meedoet aan de challenge op het nl magnolia challenge blog.
liefs Tessa & Anke