dinsdag 5 juli 2011

Challenge 14# bij Girlscardsworld!!

Dit is het eerste kaartje voor Girlscardsworld als DT lid. Het thema dit keer is het een  fotoinspiratie challege. Ziet dat er niet lekker zomers uit!!




En dit mijn inspriratiekaartje!!!


Doe gezellig mee met deze challenge en neem ook eens een kijkje bij de andere DT leden van Girlscardsworld, zij hebben prachtige creaties gemaakt. We lassen een vakantiestop in  dus dit keer  kan je meedoen tot 5 september en er zijn hele mooie stempels te winnen.


Ik zag de inspiratiefoto en dacht gelijk aan één van mijn eerst gekochte stempeltjes, dit schattig muisje met een heerlijke coupe ijs op zijn bolleke! Het stempeltje is van Tina Wenke en heb ik ingekleurd met derwentpotloden. Het designpapier is van Bo Bunny "Wiccki B Collection". Heb er nog een hoorntje met een paar bolletje bij gemaakt. Wat heb ik verder gebruikt: touw, brads, knoop, fineliner en glitter. Tekst is op de computer gemaakt.

Dames bedankt voor jullie berichtjes.

Groetjes, Marijke

24 opmerkingen:

Irene zei

Volgens mij ben jij al helemaal in zomerstemming Marijke!! Twee van die heerlijke kaarten op 1 dag.......nu het weer bij ons ook nog even mee doen!!

Groetjes, Irene

*mieke* zei

Wauwie....ik vind hem super en het stempeltje is erg toepasselijk!
Groetjes Mieke

Aletta zei

Ik vind je kaart geweldig !!!
Erg leuk die zelfgemaakte ijsjes.

Een goede start voor je 1e kaartje van je dt-schap van Girlscardsworld :))))

Groetjes Aletta

Marjan zei

Wat een superleuke en heerlijk zomers kaart!!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Gezellig dat je DT lid bent geworden! Je hebt er een super leuke kaart van gemaakt! Enig dat muisje met die sorbet! Om je vraag op mijn kaart nog even te beantwoorden ja het is schuurpapier.
Groetjes Jolanda.

José zei

Oooh dat stempeltje, wat lief! Leuke kaart met al die laagjes. Ik hou van laagjes!
Een mooi begin van het DT-schap!
groetjes, Jose

Cornelie zei

ja, dat stempeltje is zo leuk, ik heb er ook een aantal van Tina, maar deze jammer genoeg niet, nou ja, kan ik lekker bij ervan genieten!!! Ik vind je eerste DT-kaartje echt een onwijze leuke! Helemaal
in de stijl van de inspiratiefoto!TOP
Groetjes Cornelie

Joyce Ebben zei

Het is een mooi kaartje geworden! Wat een lief stempeltje, erg zomers. Dat ijsje erbij maakt het helemaal af! Groetjes Joyce

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje de kleuren zijn net van echt ijs.Groetjes Joke

Ingrid zei

dat ijsje op die foto ziet er wel heel lekker uit, zit helemaal te watertanden hier
je kaart ziet er ook uit om op te vreten, zo mooi
en dat stempeltje past wel heel goed bij de foto
groetjes ingrid

Helen zei

Dat ijsje is yummie en je kaart vind ik helemaal het einde. Zag van de week deze stempel ook al ergens en ik vind hem too cute! Ben benieuwd of hij nog te koop is. Vind de stempels van Tina altijd erg leuk. Een goed begin van je DT-schap.
Groetjes, Helen

redscrap zei

wat leuk DT challens dat je bent uitgekozen, je eerste kaart is al een beuty geworden, krijg bijna zin in een ijsje op de vroege morgen, groetjes mina

Tinie zei

Wat een inspiratie, ik vind je kaart helemaal geweldig!!! Geweldige vonds ook die digi!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Prachtige kaart,super afdrukje,mooi ingekleurd.
Mooi papier.

Liefs Riet.

manuela zei

Wauwie wat een prachtige kaart geworden en
de kleuren zijn net van echte ijs.

groetjes manuela

WILMA zei

Dit is echt lekkerrrr...heel mooi gedaan en dan nog een hoorntje ijs er nog bij...jammie!
Liefs Wilma

Els zei

Heel mooi gemaakt. Helemaal lekker zomers.
Groetjes Els

greet zei

Je kaart ziet er net zo heerlijk uit als de foto.
Wat een superleuke stempel.
Het is een heerlijke zomerse kaart.

Groetjes Greet

Margo zei

Wat een leuke kaart !
Erg vrolijk en fris !
Liefs
Margo

Peggy zei

Een hele mooie kaart !
Het stempeltje is super leuk

Groetjes Peggy * Mollemieke *

loes de groot zei

hahaha helemaal goed zo toch!

Diana zei

Hoi,
Wat een "heerlijk" kaartje vrolijke kleurtjes en leuke stempel!!

groetjes Diana

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Marijke,
Soms weet je niet meer wat voor stempels je hebt, maar als je dan een opdracht krijgt, dan denk je ....... zoiets had ik toch nog. Nou, bij jou komt dat heel mooi uit. Een enige stempel en zeer toepasselijk. Mooi ingekleurd en zo is het een geinig geheel geworden.
Succes in het DT-Team. Leuk!

Hartelijke groetjes Lida

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Marijke en Chantal,
Neem aan dat jullie op vakantie zijn. Geniet ervan als het zo is.
Anders een vraagje. Kom even op mijn blog kijken en stem voor Jennifer.

Doeg Lida