donderdag 16 juni 2011

De vlag hangt uit bij de Molletjes!

Joepie wat zijn wij hier allemaal blij!! De vlag hangt uit met een boekentas eraan, Ronald is geslaagd voor zijn HAVO examen. Wat voelt dat goed zeg, ooohhh wat zijn wij trots op hem. Was superspannend vanmiddag, hij zou tussen 17:00 en 18:30 gebeld worden of hij geslaagd of gezakt was. Pfffff, ik was wel zenuwachtig........ach ja moeders. Ronald maakte zich niet zo druk, ik ben geslaagd heeft hij al die tijd gezegd. Dus dat wordt een feestje van het weekend!! Heerlijk.......................een zorg minder!



En het is nog een geluksweek voor ons, bij Lida hebben wij een candy gewonnen met heel veel mooie spulletjes en bij Creadin (Diny)  hebben we een stempel gewonnen.  Dames heel erg bedankt hiervoor.

Voor Ronald heb ik natuurlijk stiekem een "geslaagd" kaartje gemaakt, dit zal ik morgen op het blog plaatsen.

Groetjes, Marijke

22 opmerkingen:

Irene zei

Wat heerlijk dat je zoon geslaagd is, reuze gefeliciteerd en lekker taart eten en feestje vieren nu de zenuwslopende dagen achter de rug zijn!!! Ik kijk uit naar de kaart!
Vanmiddag de doos van Lida gekregen, morgen maakt Ben een foto en laat ik zien wat voor moois er in zat! Jijook nog een prijsje bij Diny en ik ook nog een candy in Engeland gewonnen, het is toch niet te geloven hoe wij in de prijzen vallen!!!

Liefs, Irene

Cornelie zei

Jullie zijn "bofbipsen" gewoon!! Heerlijk! Lekker van genieten! En heel erg gefeliciteerd met je zoon, TOP!
Groetjes Cornelie

Cynthia zei

Van harte gefeliciteerd!

*mieke* zei

Gefeliciteerd met het behalen van je zoon zijn examen en natuurlijk ook met je gewonnen spulletjes! Veel plezier ermee...
Groetjes Mieke

Sieta zei

Gefeliciteerd met het slagen van je zoon.
En nu maar feesten hihihi.

Lieve groetjes Sieta

stempelfreaks zei

Gefeliciteerd met het slagen van je zoon. Helemaal super. Wat fijn voor jullie.
Groetjes Astrid & Larissa

Marjolein zei

Super hoor, gefeliciteerd! Vier maar lekker feest dit weekend.

Groeten,
Marjolein

Ellen zei

Wat heerlijk dat je zoon geslaagd is: van harte! Lijkt me als moeder zijnde echt erg om op de uitslag te wachten. Nou ja, bij ons duurt dat nog een paar jaar...
Geniet heerlijk van dit mooie resultaat en natuurlijk ook van je gave prijzen. Wat een heerlijk weekend zullen jullie hebben :)

groetjes, Ellen

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd,gefeliciteerd en gefeliciteerd!
Natuurlijk het meest met het slagen van je zoon!
De prijzen zijn natuurlijk ook geweldig!
Heel veel plezier op jullie geniet weekend!
Groetjes Jolanda.

Aartje zei

Hallo dames, van harte gefeliciteerd met het eindexamen. Gelukkig hebben wij die stress nog niet. Zo'n eindexamen is toch weer een mijlpaal.
Van harte gefeliciteerd ook met de leuke prijzen die jullie gewonnen hebben.
Bedankt voor jullie tip dat ook ik een stempel bij Diny gewonnen had.
Groetjes Aartje

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Marijke,
Nou jullie week kan niet meer stuk. Ontzettend gefeliciteerd met het slagen van Ronald. Al weet hij het zeker ... het blijft toch even spannend tot het verlossende telefoontje er is.
Geniet dus van het weekend!!
Hartelijke groetjes Lida

redscrap zei

gefeliciteerd met je zoon, gek he dat wij moeders ons altijd zorgen maken en onze kinderen zeggen, waar maak je je druk om,
maar jullie kunnen lekker een feestje vieren, veel plezier
groetejs mina

Annemarie en Merit zei

van harte gefeliciteerd met je zoon, wat heerlijk valt er inderdaad weer een heel pak van je schouders.
Geniet maar heerlijk van het weekend!!!

Tinie zei

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat hij geslaagd is!
En leuk dat je een prijs hebt gewonnen!
Ben benieuwd naar je kaart!
groetjes Tinie

Ingrid zei

gefeliciteerd met je prijzen en natuurlijk ook met je zoon. nu lekker feest vieren.
ben benieuwd naar je kaart morgen. ik ben er ook een paar aan het maken voor een aantal geslaagden in mijn omgeving
groetjes ingrid

Wilma zei

Hallo Marijke,
Voor Ronald.....Van ♥-e Gefeliciteerd met het behalen van je HAVO-diploma.
En voor jou en Chantal.....Van ♥-e Gefeliciteerd met jullie prijsjes.
En de Candy bij mij is geraden ☺☺☺ door Danielle.
Liefs Wilma

Anoniem zei

congrats!!! Lekker feestvieren van het weekend.

Lia zei

Gefeliciteerd en ja het zijn spannende tijden he?

groetjes Lia

manuela zei

Gefeliciteerd met het behalen van je zoon zijn examen en ! Lekker feestvieren van het weekend.
groetjes
Manuela

Anoniem zei

Van harte gefelociteerdmet hetslagen van jullie zoon voor zijn havo diploma. Heerlijk gevoel denk ik als je kind deze mijlpaal heeft bereikt. En dan ookmnog leuke spulletjes gewonnen... Jullie week is weer helemaalgoed. Groetjes Joke

Tinie zei

Wat super!!! Van harte gefeliciteerd!!

Groetjes Tinie

José zei

Oh wat heerlijk Marijke! Ik kan me die zenuwen helemaal voorstellen. Zoeentje ben ik er ook hahaha.
Groetjes, Jose