woensdag 17 augustus 2011

Een paar kerstkaartjes................

Eindelijk weer eens tijd om met CardPatterns mee te doen en ben maar eens aan kerstkaartjes begonnen. Mijn voornemen om elke maand 1 of 2 kerstkaartjes te maken is in maart al gestopt:)), dus bij deze gelijk maar 3 stuks om het een beetje in te halen.


Dit is de sketch van CardPatterns



Ook heb ik een kerstkaartje gemaakt met de leuke sketch van Angele bij Dutch Card Lovers!


Dit is de sketch van Dutch Card Lovers

 En omdat ik nog wat tijd overhad met hetzelfde papier en spulletjes nog maar een kerstkaartje gemaakt, was toch bezig:))


Gebruikt: Papier is van Marianne Design 'Merry Little Christmas', wit cardstock, wit ribbelpapier, distress inkt, letter stickers, touw, kant, letterstempels, parelpen, brad, kerstboompje stempel, glitter op de boompjes, kreuklint, embossingfolder, spellbinders, enz.

Hier nog even de 3 kaarten op een rij. de foto's zijn niet geweldig, misschien maak ik morgen even nieuwe foto's.

Dames nog bedankt voor de leuke en lieve berichtje op het kaartje van mijn nichtje Daphne, vandaag heeft ze weer met trots een kaartje gemaakt en broerlief van 4 jaar wilde er ook één maken.

Dames bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.

Groetjes, Marijke

27 opmerkingen:

Justine zei

Ze zijn erg mooi! De kleuren passen goed bij elkaar!

Margo zei

Wat een leuke kaartjes Marijke !
Eigenlijk echt een goed idee om er een paar tegelijk te maken, ik had dat plan ook om er 2 per maand te maken, maar ik kom er maar niet toe, erg he !
Liefs
Margo

Sanne zei

Ik vind de kaartjes alledrie erg leuk! Dat nieuwe kerstpapier van Marianne Design is gewoon om te hebben zo mooi!

Liefs Sanne

Irene zei

Op alle 3 vrijwel hetzelfde gebruikt en toch zijn het zulke verschillende kaarten, heel bijzonder Marijke!

Groetjes, Irene

Ellen zei

Ze zijn hartstikke leuk geworden! Je hebt hiermee de schade al aardig ingehaald. Ik kan mij er nog niet toe zetten, dus dat wordt waarschijnlijk 24/7 scrappen (hoe erg is dat?!☺)

groetjes, Ellen

Wilma zei

Hallo Marijke,
3 PRACHTIGE kerstkaarten en zooooo verschillend ☺☺☺ en ik begrijp dat het "virus" in de familie rond gaat.....hihihi. Leuk hè? Om samen wat te freubelen.
Liefs Wilma

redscrap zei

wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt, toch wel even er toe zetten he voor de kerst, maar als je eenmaal weer bezig is het toch weer echt leuk
Ik vind ze heeeel mooi geworden
groetjes mina

Angèle zei

Ze zijn stuk voor stuk heel mooi. Maar ik kom speciaal voor DCL ;) Leuk dat ribbelkarton en die grote strik maakt het helemaal af! Bedankt weer dat je met ons meedoet.

Groetjes, Angèle

stempelfreaks zei

Wat een leuke kaartjes zijn het stuk voor stuk geworden. Super leuk papier en details heb je gebruikt.
Groetjes Astrid & Larissa

Bianca zei

Mooie kerstkaarten, prachtig papier. En dat voornemen ken ik, bij mij staat de teller tot nu toe op 2 hele kerstkaarten. Groetjes Bianca

Ingrid zei

even goed vind ik het erg knap dat je midden in de zomer aan kerst kaartjes toekomt.
ik vind ze erg mooi geworden.
groetjes ingrid

Marianne Reijgersberg zei

Wat een mooie kerstkaartjes! Leuk gedaan zo met die boompjes en die appeltjes(of ballen) erin.
Mooie layouts.
Groetjes Marianne

José zei

Ik vind ze helemaal gaaf! Drie kaarten in dezelfde prachtige stijl. De boompjes vind ik onwijs leuk en wat leuk dat ribbelkarton er bij, bewerkt met inkt. SUPER!
Groetjes, Jose

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaarten heb je gemaakt heel leuk deze stijl.

gr annemarie en merit

Aletta zei

Wat zijn ze prachtig, all3, mooie warme kleuren.
Mooie details, erg leuk gedaan.
Groetjes Aletta

Els zei

Dit vind ik nog eens prachtige kerstkaarten en als je het goed vind zal ik ze liften. Super mooi zijn ze. Groetjes Els

Yvon zei

Slim gedaan om de 2 Challenge gelijk te gebruiken om kerstkaarten te maken. Zo heb je dan toch 2 vliegen in een klap.
Super mooie kaarten, een feest om op je deurmat te krijgen.
Ga deze blog maar eens snel volgen als volger, want er staan leuke dingen op zeg :)
Groetjes Yvon

TesaB zei

what lovely Christmas cards!!! Thanks for playing with us at Card Patterns this week!

Rosalien Zwackhalen zei

Ze zijn alledrie prachtig, ik ga binnenkort ook maar eens gauw beginnen aan de kerstkaarten. ;)
Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

Groetjes Rosalien

Jolanda Cuper zei

Wow,wow nog net geen hoho. Maar echt geweldig stuk voor stuk. Ik vind die kerstboompjes ook helemaal toppie!
Groetjes Jolanda.

Marlies zei

Alledrie zijn het super mooie kerstkaarten! Leuke kerstbomen!
groetjes, Marlies

Helen zei

Hoi Marijke, nou jij bent goed bezig; en dat met die logees over de vloer. Ze zien er weer goed uit. Groetjes.

Nadine zei

daar ga je mensen blij mee maken met kerst! ze zijn super... grappig ook zo gefotografeerd in het gras :)

miriam zei

wat een prachtige kaarten alledrie
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

manuela zei

Ik vind de kaartjes alledrie erg leuk
zeer leuk papier
ik ga binnenkort ook maar eens gauw beginnen aan de kerstkaarten. ;groetjes Manuela

danielle zei

Wauw, wat een prachtige kerstkaarten!

Groetjes, Danielle

anja curvers zei

Wow drie hele mooie kerstkaarten heb je gemaakt hoor. Vind echter die voor DCL het mooiste. Fijn dat je hebt meegedaan bij DCL.