woensdag 10 augustus 2011

Liftchallenge..........

Cornelie en Nadine vonden het tijd voor een nieuwe challenge!  Een liftchallenge oftewel na-apen.

Dit is het originele kaartje:  een beetje sobere kaart


En dit is mijn kaartje: wilde iets vrolijks


Een heel simpel kaartje, dit kaartje was zo klaar en kost weinig haha. Het idee van de vogeltjes heb ik hier ook gebruikt. Tijdens het bellen of zo teken ik vaak van dit soort bloempjes en dacht die ga ik gebruiken voor deze kaart. Dus wat bloempjes getekend, ingekleurd met distress inkt, uitgeknipt, rondje geponst, knoopje met gekleurd touwtje erdoor heen of strass steentje. Alles op elkaar geplakt. Tekst stempelen en nog een stans van MFT.  Klaar in een half uurtje...............maar dan komt dochterlief...........is dit het mam............ja...............oooooh..............vind je het wat.................mmmm beetje kaal, moet daar niet wat bij.....................uh nee................mmmmm vind hem niet zo........hihihi*lol*  Tja moet zeggen was geneigd om er ook meer op te plakken :)))) Ga nu weer een kaartje maken met meer spulletjes en papiertjes erop!


 Neem even een kijkje bij Cornelie en Nadine en doe gezellig mee.

Groetjes, Marijke

20 opmerkingen:

Tinie zei

Leuk!!! Ik vind m toppie!! Je zelfgemaakte belbloemetjes zijn zo leuk!
groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Dat heb je prachtig gedaan! Heel mooi en simpel!
Groetjes Jolanda.

Ellen zei

Het is wel ff wennen: weinig frutsels op je kaart. Maar ik vind 'm zeker geslaagd! Leef je op je volgende kaart maar weer lekker uit met toeters en bellen.

groetjes, Ellen

Nadine zei

Hoi hoi, wat een super leuke, vrolijke kaart! En dat is nu het leuke aan de challenge, je maakt eens iets heel anders dan je gewend bent. Ik moet zeggen dat ik het ook moeilijk vond om er niet meer bij te plakken! Maar less is more zeggen ze ook wel eens he? Super leuk dat je hebt meegedaan, misschien moet je dochter het gewoon zelf ook proberen ;)... Je zelfgmaakte bloemetjes vind ik zeer geslaagd, fijne avond nog!

Sieta zei

Hoi Marijke, super is je kaart geworden.
Ik houd er wel van om eens iets heeeeel anders te maken en te zien.
De eenvoud van deze kaart doet het hem juist. En dan die zelf getekende bloemetjes, je moet maar op het idee komen.

Lieve groetjes Sieta

Marianne Reijgersberg zei

Wat een schitterende kaart is dit geworden. Dezelfde layout, maar toch zo anders, Veel vrolijker. En wat leuk die zelf ontworpen bloemen.
Groetjes Marianne

Sanne zei

Heel simpel, maar oh zo leuk!

Liefs Sanne

Cornelie zei

HihihiHahaha, wat een gezellig bericht! Kan me voorstellen als je dit normaal nooit maakt het even omschakelen is. Maar als je het goed doet, straalt het zoveel uit!!! En dat is je zeker gelukt! De vrolijkheid straalt er vanaf! Heerlijke kleurtjes, en leuk dat zelfgetekende "spul"!
Misschien moeten we Chantal óók nog even uitdagen!
Groetjes Cornelie

Joyce Ebben zei

Marijke jij hebt er ook al zo'n leuke kaart van gemaakt! En ook deze is weer zo anders! Wat jammer dat ik jullie mis gelopen heb bij de Big Bazaar! Groetjes Joyce

Annemarie en Merit zei

Wat leuk gedaan zelfgetekende bloemen en dan zo leuk op de kaart verwerkt.
Inderdaad we willen er altijd zoveel opplakken!! Maar deze is in al zijn eenvoud PRACHTIG!!!!!

José zei

Hahahaha ik moest erg lachen om je gesprekje met je dochter hihihi. Heel geestig. Ja het is idd even wennen om weinig op je kaart te gebruiken. Hij is mooi hoor. Schattig die bloempjes met de bijpassende kleuren touw. Leuk!
Groetjes, Jose

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan hoor, gave bloemetjes, leuk om te zien hoe iedereen z'n eigen interpretatie geeft aan de lift.

Joke de Wit zei

Mooie kaart ik houd er wel van.Groetjes Joke

Marjan zei

Het lijkt mij ook erg moeilijk om een zo clean and simple kaart te maken, maar die van jou springt wel van het scherm af! ik vind je bloempjes, zo schattig! En inderdaad lekker vrolijk! Ha ha, die dochters... ze weet i.i.g. heel goed wat ze mooi vindt!
Ik ga ook een poging wagen.

Groetjes, Marjan

Wilma24 zei

Bedankt voor je super leuke berichtje op de blog van scrap en more, ik moest er gelijk om lachen.
Jij maakt ook prachtige creaties zeg super mooi allemaal ga nog even verder neuzen als je dat goed vind
liefs wilma

redscrap zei

ik vind hem echt super mooi, !!!
groetjes mina

José zei

Hoi Marijke! Ik tik je ff over je vraag. De klittebandrondjes kun je krijgen bij de Action. Ze liggen bij het naaigaren, de wasknijpers etc. Ik heb even moeten zoeken!
Groetjes, Jose

greet zei

Prachtig! Eenvoudig maar stijlvol en door de kleuren ook vrolijk.

Groetjes Greet

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Bijzonder leuk!

Marijke zei

Wat een leuke kaart,lijkt me erg moeilijk, maar ik ga ook meedoen met de liftchallenge hoor, vind het een super leuk idee.
Groetjes Marijke.