zondag 2 oktober 2011

World Card Making Day bij CFY

                     

Goedemorgen dames.

 Bij CFY hebben ze 2 hele leuke schetsen voor World Card Making Day!
 Met deze schets van Berdien ben ik gisteravond aan de freubel gegaan.

Dit is mijn uitwerking ervan, een kerstkaart! Ja, hihi dat bij ruim 26 graden........

Papier is van Marianne Design 'Old-Fashioned Christmas', de stempel is van de kruitvat, embossingsfolder van Cutllebug, nog wat touw, sterpons, stansjes van Nellie's frames en distress inkt!
Dit is de schets

Misschien dat ik vandaag een tweede kaartje maak met de schets van Monique.

Dames geniet van het heerlijke weer enne misschien tot vanavond met nog een kaartje??

Groetjes, Marijke

15 opmerkingen:

Marjan zei

Hij is prachtig!!Mooi sfeervol papier heb je gebruikt en die leuke stempel! Leuk dat je ondanks het mooie weer meedoet!

Groetjes, Marjan

Jann-will zei

Inderdaad leuk dat je meedoet op deze mooie dag :-))) het is een leuke combi, stralend weer en een "stralende" Kerstman.

groetjes Wilma

Aartje zei

Wow Marijke, je hebt jezelf weer overtroffen, wat een gave kaart zeg en dat inderdaad met dit warme weer.
Groetjes Aartje

Cornelie zei

Heel erg mooi geworden!!! Die stempel is heel mooi! Super kleurtjes bij elkaar!
Groetjes Cornelie

Helen zei

Heel mooi geworden.

Ellen zei

Heerlijk old-fashioned kaartje: hou ik wel van!
Ondanks het mooie weer kan ik het ook niet laten tussen de bedrijven door ff te scrappen. Moet kunnen toch?

groetjes, Ellen

Margo zei

Wat super Marijke !
Heel tof kaartje !
Ik ga ook zo meteen van het heerlijke weer genieten !
Liefs
Margo

Cornelie zei

Hoi!!
Ja het wiebelgeval is gewoon een dubelgevouwen cirkelkaart!! Heel eenvoedig, maar o, zo leuk!!
Er zijn ook nog varianten met trapkaart erin verwerkt, eeh, daar moet ik me nog even in verdiepen!haha. Ben benieuwd naar je tweede inzending!
Doei!!

Marlies zei

Een hele mooie vintage kerstkaart, leuk gedaan met het lijstje rondom de kerstman! Ook prachtig papier!
groetjes, Marlies

miriam zei

wat een mooie gave kaart
gr miriam

Tinie zei

Haha, met dit prachtige weer zie ik regelmatig kerstkaarten voorbij komen:)) En deze kaart is ook erg mooi!! Mooi afdrukje op de kaart en je hebt ook mooi papier gebruikt!
groetjes Tinie

Nadine zei

26 graden en een kerstkaart gaan blijkbaar perfect samen;) ik vind 'm stoer!

Brenda Roggeveen zei

Heel mooi. Wat een gezellige kerstman!

Monique zei

Erg leuk is deze kaart zeg!!!

*mieke* zei

Wat een mooie kerstkaart is dit zeg!
Ik wil jullie ook nog even ontzettend bedanken voor de mooie kaart die ik van jullie heb gekregen...ik waardeer dit gebaar enorm!
Als ik me weer wat beter voel dan plaats ik nog een foto van alle kaarten op mijn blog!
Lieve groetjes Mieke