woensdag 11 januari 2012

DCL # 121 Happy Birthday

 Dit keer een kaartje voor de uitdaging van DCL met de leuke schets van Ellen.


Het papier zat in de candy die wij bij Peggy *Mollemieke* hebben gewonnen, zo leuk en vrolijk en uiltjes..........

Kaartje vrij simpel gehouden, wat uiltjes uitgeknipt en 3D geplakt op een gestanst takje van een creatables. Tekst is van Inkadinkado en het papier is uit een blokje van Jillibean Soup 'Spotted owl'.
verder nog wat touw, fineliner en distress inkt.

Het hobbyhoekje is helemaal af en zal er vandaag als het  licht is foto's van maken en op het blog zetten.

Groetjes, Marijke

46 opmerkingen:

Margo zei

Ik ben benieuwd naar het hobbyhoekje hoor !
Jullie kaartje is erg leuk en inderdaad vrolijk papier en uiltjes zijn altijd leuk he :)
Liefs
Margo

Lia zei

Wat een prachtige fleurige kaart,
Groetjes Lia

Kaartenkraam zei

Lekker vrolijke frisse kleurtjes en uiltjes zijn helemaal 'hot' hè? Leuk kaartje zo.

groetjes van Ank

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Marijke,
Je laatste twee kaartjes zijn inderdaad wat strakker en eenvoudiger. Maar ik vind het eens wat anders en ze zijn leuk geworden. Die uiltjes zijn helemaal schattig, dan dat touw erbij en de stippellijn doen het goed.
Ik dacht alleen dat je bij de achtergrond papier met kleine blokjes iets in had zitten. Ik weet niet waarom? Een bingo spelletje of iets met voetbal? Je geboorte kaartje ook enig. Je bent weer druk bezig geweest. Ik heb mijn eerste kerstkaar voor dit jaar klaar. LOL! Vorig jaar zolaat begonnen.
Gezellige groetjes maar weer.
Lida

Wilma zei

Hallo Marijke,
Wat een PRACHTIGE kaart.....zo ook je kaart hieronder.....SUPER.
Liefs Wilma

Cornelie zei

Wat een onwijs leuke kaart!! Gek op uiltjes, maar dat wist al wel!
Ben benieuwd hoor naar je/jullie hoekje!
Groetjes Cornelie

Tinie zei

Wat vind ik de kaart leuk!!! Super hoe die twee daar zitten, prachtige kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

Super leuke kaart! Die uiltjes zijn enig maar de hele papierkeuze en details maken het pas af!
Ben benieuwd naar je werkplekje!!!

Liefs, Irene

miriam zei

geweldige kaart heel leuk gedaan en mooie kleuren
bedankt voor het meedoen met DCL
groetjes miriam

Bianca zei

Mooi fris kaartje, leuk met die uiltjes erop.
Groetjes Bianca

Knutsel en Zo zei

Een hele mooie kaart en hele mooie kleurtjes! Ben benieuwd naar je hobbyhoekje!

Groetjes, Karin

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje die twee zitten er leuk bij om een feestje te vieren!!

gr annemarie en merit

Ellen zei

Leuk is tie weer! Mooie kleurencombi en de uiltjes zijn echt zó leuk!
Laat maar doorkomen je hobbyhoek (niet stiekem eerst vreselijk opruimen hè ☺)

groetjes, Ellen

Judith zei

Heel leuk!!! Naar dit papier ben ik al een poosje op zoek. Het is al niet meer nieuw, vandaar haast nergens meer te krijgen (althans, waar ik gezocht heb)
Super vrolijk kaartje!
Ik ben ook benieuwd naar jullie hobbyhoekje (-:
Groetjes, Judith

Joke de Wit zei

Mooi kaartje,hoezo simpel.Groetjes Joke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk met die uiltjes! Ik vind het een prachtkaartje.

Martha zei

Wow, leuke en lief kaartje zeg!!!
Groetjes,
Martha

José zei

Oooooh wat vind ik dit gaaaf Marijke! Wat een topkaart. Heerlijk strak, daar hou ik van en de uiltjes zijn hartstikke leuk. Leuk ook dat je weer "faux" stiksel hebt gebruikt. Top!
Liefs, Jose

Patricia zei

Leuk kaartje Marijke, ik vind die uiltjes zooo schattig. Lekkere vrolijke kleurtjes heb je gebruikt. Groetjes Patricia

CreaSjouk zei

Leuk kaartje! Ik vind deze uiltjes helemaal super!
Ben benieuwd naar jullie hobbyhoek.
Groetjes Sjoukje

Marjan zei

Gaaf hoor, dit kaartje! Die uiltjes zijn echt geweldig, echte blikvangers. Mooie kleuren en indeling ook!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Wow wat een leuke en Schattige uiltjes! Mooie kleuren een gave kaart hoor!
Groetjes Jolanda.

Sanne zei

Hihi, we gaan allebei voor uiltjes bij deze sketch! Mijn kaartje ziet er heel anders uit, je ziet hem van de week. Jouw kaart is enorm leuk!

Liefs Sanne

Juisie zei

Gaaf, de uiltjes en ook een hele mooie tekststempel! Groetjes joyce

Ans S. zei

Prachtige kaart, heel mooi papier en de uiltjes zijn ook helemaal te gek.

Groetjes Ans

Nadine zei

Ik zeg absoluut top 3 en voor mij ben je nu al de winnaar. Deze kaart vind ik echt alles hebben! Leuk papier/kleuren, goede verdeling van vlakken, grappige details TOP!!!!

Ellen zei

Wat een super gave kaart weer Marijke!
Ik vind je uiltjes schattig!
Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes Ellen

Anke zei

Wat een leuke uiltjes. Super
liefs Tessa & Anke

Helen zei

wat een heerlijk vrolijk kaartje

Marlies zei

Wat een super leuke vrolijke kaart! Leuke uiltjes met hun feesthoedje op! groetjes, Marlies

Colien zei

Het is een superleuk kaartje, leuk! Gaaf papier is dit zeg en gezellig die uiltjes op de tak!
grtz.Colien

Els zei

Fantastisch wat een pracht kaart is dit weer.
Groetjes Els

Tinie zei

Zooo leuk met die uiltjes!! Heb ook pas dit papier gebruikt! Leuk hoor!
groetjes Tinie

Marianne Reijgersberg zei

De uiltjes doen het weer fantastisch. Wat leuk staan ze zo op de kaart.
Zo leuk zoals je ze op een tak hebt gezet.
Groetjes Marianne

*mieke* zei

Wat een leuke kaart met uilen Marijke! En ik ben benieuwd naar je foto's...
Groetjes Mieke

Sinikka zei

Wat heb jij een leuk blogje en wat maak je mooie kaarten. Heb je meteen bij mijn favorieten lijst toegevoegd.
Gr. Sinikka

Jacqueline DH zei

Wat een leuke kaartjes maken jullie toch, ben volger geworden!

gr. Jacqueline

Chantal zei

Superleuk deze uiltjeskaart!

Groetjes,
Chantal

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd!
Met je prijs bij EKEF!
Groetjes Jolanda.

Gerdine zei

Heel erg leuk kaartje! Inderdaad vrolijk en die uiltjes kijken heerlijk uilig :)Benieuwd naar de foto's van jullie hobbyhoek!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat gaaf Marijke die uiltjes en zo lekker vrolijk ook. Geweldig!! :))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Wow een supergaaf kaartje hoor leuk die uiltjes. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtigekaart.
Leuke uiltjes.

Groetjes sylvia.

Cynthia zei

Ik blijf ze zo schattig vinden die uiltjes van jullie. En soms hoeft het ook helemaal geen drukke of ingewikkelde kaart te zijn om een mooie kaart te zijn.

Groetjes,

Cynthia

José zei

Gefeliciteerd met je top 3 plek! Super he!

Anoniem zei

ik zag dat je kaart in de top 3 staat! Gefeliciteerd, het is dan ook een erg leuke kaart!

liefs lisa