donderdag 15 januari 2015

Kerstkaart #1 2015

Hoi,


Tjee het is een lange tijd geleden dat ik iets plaatste op het blog. Tijd vliegt voorbij.....................
Ik heb niet stilgezeten op creatief gebied, wat opdrachten gemaakt, voor tijdschriften en ook veel labels! Leuk om te doen!


Vandaag het eerste kerstkaart voor 2015, jaaaa ik ga op tijd ermee beginnen en zal af en toe mee doen met 52 weeks to Christmas!


Weer de "Signatur Christmas" van Clearly Besotted gebruikt.


Wat stiksel op naaimachine, nietjes, knoopjes en stiksteekjes met fineliner!

Groetjes,
Marijke

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Een prachtige kaart, Marijke!
En nog bedankt voor de mooie kerstlabel die ik van je kreeg!

Diny zei

Wauw.....wat een leuke kaart is dit zeg....super!

Groetjes Diny

Miranda V zei

Een mooi begin, hele leuke opzet!

martina's kaartjes zei

wat een leuk kaartje ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Lisbeth zei

hoi Marijke
leuk dat je mee doet bij 52 weeks
leuk kaartje
grtjs Lisbeth DT-52weeks

Alina zei

leuk dat je terug bent, Marijke en dan met zo'n mooi kerstkaartje!

Helen zei

Wat een gaaf stoer kerstkaartje.
Groetjes Helen

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
wat een prachtige kaart, leuk de kerstbal..een echte eyecatcher..mooie kleuren, leuk stikwerk!
Liefs Ans

Marijke zei

Een mooie kerstkaart, en grappig die stiksels en nietjes. Leuk dat je af en toe mee doet met 52 WTC en je kunt maar beter vroeg beginnen met af en toe een kerstkaartje toch? Groetjes Marijke.

Gerdine zei

Ik miste je al! Gaaf kaartje!

Irene zei

Ik doe ook niet elke week mee hoor Marijke maar deze springt er wel weer even heel tof uit (serietje maken, schiet lekker op!!).

xx Irene

Colien zei

Heel leuk! Ik had me voorgenomen om ook mee te gaan doen met 53WTC, maar het is me tot op heden niet gelukt. Vind jouw instelling ook wel wat hebben: af en toe meedoen :) Volgende week dan maar?!...
grtz.Colien

Els zei

Gelukkig dat je er weer bent Marijke en nog wel met een pracht kaart. Leuk die zigzagsteek op je eerste kerstkaart voor 2015.
Succes met je andere bezigheden.
Groetjes, Els

Diane zei

Lovely colors and card design.

Hugs Diane

Ellen zei

Ja leuk, weer een kaartje van jou! Ik vind 'm mooi. De stiksels zijn super gaaf. Samen met de nietjes zorgen ze ervoor dat de kaart een stoere uitstraling heeft. De kleuren zijn ook mooi trouwens.

Marjan zei

Gaaf kaartje inderdaad, leuke stiksels en mooie stempels en zeker ook mooie kleuren!

Ellen zei

Nou, je bent er zeker op tijd bij, haha! Benieuwd of je het vol gaat houden...
Dit is alvast een supergoed begin. Ik vind 'm echt erg gaaf geworden.
Zet 'm op! Nog een stuk of 50 weken te gaan...

groetjes, Ellen

Aartje zei

Mooie strakke kerstkaart en het begin van je kerstkaarten is er weer.
Groeten, Aartje