dinsdag 12 mei 2015

Cards and Scrap kaartchallenge #236 "Triple Time Stamping"!

Hoi,

 Vandaag is er weer een nieuwe kaartchallenge van start gegaan bij Cards and Scrap.
Dit keer is de uitdaging "Triple Time Stamping"

Voor mij een nieuwe uitdaging, had nog nooit een kaart met deze techniek gemaakt!
Maar viel mee en het effect is erg leuk.



Bijna alle spulletjes die ik heb gebruikt zijn van Stampin'Up. De stempels zijn van de set "By the Seashore".



En bij zo'n leuke uitdaging hoort ook een leuke prijs en deze wordt deze keer
beschikbaar gesteld door onze sponsor "Leuke Stempels"


Voor meer inspiratie kijk dan even op Cards and Scrap en doe gezellig mee!

Groetjes,
Marijke

15 opmerkingen:

Diny zei

Ooh....Marijke wat een prachtig kaartje is dit....misschien ga ik hem nog eens liften.....heel erg mooi dat het patroon door loopt.
Groetjes Diny

Cornelie zei

Ja leuk! Ik heb dit toen voor het eerst gedaan naar aanleiding van het boekje van Nadine, Leuk om te doen, en een leuk resultaat!
Jij hebt én onwijs mooie stempels gebruikt, en ook je kleurgebruik vind ik prachtig. Super mooi dus!

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Marijke!

Henriët zei

Wat ziet dat er mooi uit! Het lijkt erg ingewikkeld om te maken maar ik kwam ergens een tutorial tegen en toen zag ik dat het wel meeviel. Ik denk dat ik me er ook aan ga wagen!
Groetjes van Henriët

Willy zei

Ja wat een leuke techniek is dit hè? Super leuke kaart heb je ermee gemaakt!

Aartje zei

Wow wat een leuk effect geeft dit. Geweldig mooi resultaat.
Groeten, Aartje

Sarah zei

Je kaart is mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆

Els zei

Een pracht kaart en ga hem zeker ook nog maken. Lijkt me een leuke techniek.
Groetjes, Els

Helen zei

wat een gaaf kaartje; leuke techniek hoor. Groetjes Helen

Colien zei

Mooie kaart! Gaaf effect geeft dat laagjes-stempelen, zeg!
grtz.Colien

Kaartenkraam zei

Het geeft een heel leuk effect en de kleuren die je hebt gebruikt spreken me zeer aan!

groetjes van Ank

Mary zei

Geweldig kaartje!! Wat een ontzettend leuke techniek is dit!!

Ellen zei

Wat een leuke techniek, kende ik nog niet. Jouw kaartje is echt heel mooi, zowel door de stempels als door de kleuren.

Ellen zei

Heb gisteren de uitleg voor deze kaart zitten bekijken, erg leuk om te doen lijkt me.
Jouw kaart laat in ieder geval goed zien wat de techniek met een kaart doet, ziet er gaaf uit!

groetjes, Ellen

Gerdine zei

Erg leuke techniek! En een perfect mannenkaartje zou ik zo zeggen!